کسب درآمد از طریق وبلاگ نویسی
جدیدترین مطالب
لینک های وب

کسب درآمد از طریق وبلاگ نویسی

 

راه اندازی یک وبلاگ شخصی در اینترنت، میتواند قابلیتهای فردی و تکنیکی شما را در هر زمینه ای به کاربران اینترنت معرفی کند. مثلاً اگر طراح کاتالوگ هستید، نوشتن مطالب جالب و انتشار کارهای قبلی شما در وبلاگ و معرفی وبلاگ به دوستان و درخواست از آن ها برای قرار دادن لینک وبلاگ در سایت و وبلاگ خود، در جذب مخاطب برای شما مؤثر است. هیچ کس یک فرد کاریکاتوریست، خطاط، مترجم، نویسنده، شاعر و متخصص و تکنیسن جوشکاری و طراحی و هنرهای رزمی و موسیقی را از روی چهره و شناسنامه نمیشناسد. اما یک وبلاگ با تولید محتوای روزانه میتواند قابلیتهای فردی و مهارتهای شما را به طیف گسترده ای از مخاطبان معرفی کند که این معرفی، یک امتیاز رقابتی در دنیای دیجیتال برای شما محسوب میشود. فراموش نکنید که از دنیایی با بیش از ۲میلیارد کاربر فعال و باسواد صحبت میکنیم. این فرصت را غنیمت شمریدش ارزش! حتی با یک وبلاگ هم میتوان کسب و کار راه اندازی کرد و خلاق بود و درآمد کسب کرد.

نیاز به راه اندازی پورتالی با میلیونها تومان هزینه و منابع انسانی متخصص نیست. ابزارهای رایگان طراحی و راه اندازی وبلاگ را بررسی کنید و تلاش کنید تا به جرگه جامعه وبلاگ نویسان جهان بپیوندید. هر وبلاگ، یک رسانه است و به قول مک لوهان، رسانه همان پیام است! رازهای نهفته در وبلاگ نویسان موفق را بیش تر مطالعه و تحقیق کنید.

برای ایجاد وبلاگ می توانید به یکی از سرویس دهنده های وبلاگ زیر سر بزنید:

1.بلاگفا

2.میهن بلاگ

3.پرشین بلاگ

4.لوکس بلاگ

5.رزبلاگ

6.و...

روشهای کسب درآمد از آن:

1.تبلیغ

شما می توانید با بالا رفتن آمار بازدید خود تبلیغات از سایت ها گرفته و در وبلاگهای خود بگذاریم و خوب خوبی نیز از این بابت نیز دریافت می کنید.

2.گذاشتن لینک سایت و معرفی سایت در پستی از وبلاگ

با اینکار شما می توانید هرکسی که خواست از این روش تبلیغ شود 1500 الی 2000 تومان بگیرید و اگر ماهی 20 بار اینکار را کنید حتی پول دامنه و هاست برای بعدا نیز در میاید.

3.اپیزو

شما می توانید لینک های کوتاه شده خود را نیز در وبلاگ گذاشته و کسب درآمد کنید یکی از سایتهای کوتاه کننده لینک معروف اپیزو می باشد.

4.پاپ آپ

در این روش شما به سایت های پاپ آپ سر زده و ثبت نام کرده و درخواست تبلیغ کرده و آنها به شما یک کدی می دهند که باید در قالب وبلاگ گذاشت و اینطوری هر کسی که برای بار اول تا سوم از وبلاگ شما بازدید کند یک صفحه جدید باز می شود که در آن تبلیغ وجود دارد و شما به ازای هر بار بازدید از پاپ آپ یک مقدار پولی را دریافت خواهید کرد.

5.بازاریابی

در این روش شما می توانید فایلهای فروشگاه های اینترنتی یا فروشگاه های فایل را گرفته و در وبلاگ خود گذاشته و تبلغ کرده و اگر تونستید توضیح دهید و از فروش فایل به دیگران درصدی سود بگیرید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: کسب درآمد الکترونیکیکسب درآمد با وبلاگنویسی
برچسب‌ها: کسب درآمد در خانهکسب درآمد با وبلاگنویسیوبلاگاپیزوبازاریابیپاپ آپتبلیغکسب درآمد

تاريخ : دو شنبه 8 آذر 1395 | 22:59 | نویسنده : ATH |